7/10/21

Posted by Μανόλης Κωνσταντάκης Tid Tripper On 7.10.21


Είμαι πολύ τυχερός!
Είχα εξάρτηση από ουσία κοινωνικά αποδεκτή,
το αλκοόλ.
Είμαι πολύ τυχερός, έχω εξάρτηση από ουσία κοινωνικά αποδεκτή,
την νικοτίνη.
Είμαι πολύ τυχερός απέναντι στον όχλο.
Αν ποτέ με λιντσάρουν,
δεν θα είναι λόγω εθισμού.
Ίσως με λιντσάρουν λόγω διαφορετικής άποψης και ιδεών.
Αυτές, δεν είναι ακριβώς κοινωνικά αποδεκτές.
Σε μία κοινωνία που μετατρέπεται σε αγέλη.
Που ζητάει αίμα.
Σε μιά κοινωνία εθισμένη στην αδιαφορία.
Σε μιά κοινωνία που αρχίζει να τη βρίσκει
σουτάροντας δόσεις φασισμού.
Ναι, μέχρι στιγμής είμαι τυχερός.
Μπορούσα νόμιμα να φτιαχτώ με αλκοόλ
και
Μπορώ νόμιμα να προμηθεύομαι τη νικοτίνη
που με σκοτώνει,
σε κάθε γωνία.
Δεν απελπίστηκα ποτέ τόσο
ώστε να καταφύγω σε παραβατική συμπεριφορά γι αυτό.
Ο όχλος θα πρέπει λοιπόν να βρει
κάποια άλλη δικαιολογία να με λιντσάρει.
Ίσως σαν παραβάτη ιδεών.
Ίσως επειδή δεν θα ανήκω ποτέ στον όχλο.
Ίσως γιατί δεν θέλω να εθιστώ στον φασισμό.


Μανόλης Κωνσταντάκης Tid Tripper



0 Kommentare:

Δημοσίευση σχολίου