7/10/21

Posted by Μανόλης Κωνσταντάκης Tid Tripper On 7.10.21

 

Του ηλίου η στερνή σπαθιά
στα δυό να με χωρίσει
και πυρωμένο θάνατο
η δύση να χαρίσει

Όσες σπαθιές και να δεχτώ
Καμιά δε με σκοτώνει
Θρέφει η νύχτα τις πληγές
Κι η αυγή με ξανανιώνει

Μοίρα ακριβή με τύλιξε
Στης νύχτας το σκοτάδι
Μάγισσες μου ιστορήσανε
Της ζωής μου το υφάδι

Χίλιες φορές ν´ αναστηθώ
Χίλιες και να πεθάνω
Γίνετ‘ ο πόνος μου χαρά
Και η χαρά μου ξόδι

Τον Χάροντα εκέρασα
Για να μη βρει σημάδι
Προτού τα μέλλοντα ερθούν
Προτού να σ´ εύρω πάλι.

Χίλιες φορές σε φίλησα
Σε περασμένους χρόνους
Χίλιες και σ' αποθύμησα
Με βάσανα και πόνους.

Μίλησες, γλυκοφίλησες
Σκέπασες το κορμί μου
Με χάδια απ´ τ´ ακροδάχτυλα
Να γιάνει η ψυχή μου

Λιόγερμ΄ ακριβοθώρητο
ωσάν τα δυό σου μάτια
Που σαν τα πρωτοκοίταξα
Με κάνανε κομμάτια.


Μανόλης Κωνσταντάκης Tid Tripper

0 Kommentare:

Δημοσίευση σχολίου