24/6/21

Posted by Μανόλης Κωνσταντάκης Tid Tripper On 24.6.21



Καθόμαστε αγκαλιά, νωχελικά μισοξαπλωμένοι στον καναπέ,
το βλέμμα μου αιχμαλωτίζει η γυμνή γραμμή της μισάνοιχτης ρόμπας σου.
Ξεκινά ανάμεσα στα λατρεμένα στητά στήθια σου με τις σκληρές λαχταριστές ρώγες,
συνεχίζει μέχρι την υποψία ξανθού χνουδιού του λουλουδιού της ήβης σου.
Χαϊδεύω απαλά μπλέκοντας τα δάχτυλα,
τη χρυσαφένια θάλασσα των μαλλιών σου,
η ανάσα μου να γίνεται ολοένα και πιο βαριά,
χιλιοστά μόλις από τον μακρύ λαιμό σου.
Ακριβώς κάτω από το λοβό του αυτιού, μέχρι την αρχή της κλείδας σου.
Βλέπω και νιώθω το δέρμα σου να μυρμηγκιάζει.
Κολλάς πάνω μου κι άλλο.
Μισογυρίζεις στο πλάι, έτσι ώστε ελάχιστα να ανοίξει η παραδείσια χαράδρα των γλουτών σου
σκανταλιάρικα αποκαλύπτονται κάτω από τη σατέν ρόμπα,
πρόκληση και πρόσκληση μαζί, να γίνει η ζεστή φωλιά,
να θηκιάσει ο ήδη σκληρός πούτσος μου κατά μήκος της.
Τρίβομαι αργά, επίμονα πιέζοντας τον στη καυτή απαλή και μαλακή σάρκα σου.
Ανταποδίδεις την πίεση, κουνώντας ναζιάρικα τα τορνευτά τρεμάμενα κωλομάγουλα σου,
στενάζοντας από κάβλα με στεναγμούς κι ενδιάμεσα μικρά χαχανητά.

Έχω γλιστρήσει τη γλώσσα μου μέσα στο αυτί σου,
σε τυραννάω ίσα να κυρτώσει η υπέροχη πλάτη σου και να προβάλλουν κι άλλο τα στήθια σου με τις ροζ ρώγες.
Με τον σαλιωμένο μου δείκτη και τον αντίχειρα αργά, απαλά τις τρυγάω.
Βογκάς πιο δυνατά.
Ανοίγεις τα μακριά σου πόδια.
Το αριστερό σου χέρι έχει ήδη αρχίσει να χαϊδεύει το μουνάκι σου που υγραίνεται,
ενώ το δεξί σου,
ψάχνει προς τα πίσω να βρει τον ορθωμένο χοντρό παλλόμενο πούτσο μου, να τον λευτερώσει από το εσώρουχο όπου ασφυκτιά.
Τα δάχτυλα σου τον βγάζουν έξω, τυλίγονται γύρω του και αρχίζουν να ανεβοκατεβαίνουν ρυθμικά, από το κεφάλι μέχρι τη βάση.
Φιλιόμαστε, οι γλώσσες μας κι οι ανάσες μας, ένα.
Τον λυγίζεις ελαφρά προς τα κάτω, ώστε να τριφτεί σε όλο το μήκος του καυτού υγρού μουνιού σου. Με την κίνηση, ανοίγουν τα χείλη σου και το κεφάλι του φιλάει με μιά διάφανη σταγόνα τη νοτισμένη την κλειτορίδα σου.
Όπως φεύγει από εκεί, συρτά, μισομπαίνει στιγμιαία, δημιουργώντας σου περισσότερα υγρά.
Είναι η στιγμή που λατρεύω να σε γλείφω.
Και το κάνω.
Αλλάζω θέση, έρχομαι στο πλάι κολλητά απέναντι σου, ανάστροφα, φέρνοντας τον καβλωμένο πούτσο μου εκατοστά από το πρόσωπο σου.
Η κίνηση του, αιχμαλωτίζει το βλέμμα σου, όπως το μουνάκι σου αιχμαλωτίζει το δικό μου.
Μεθάω με το θεϊκό του άρωμα και το διάφανο νέκταρ που στάλα στάλα αναβλύζεις.
Ρουφάω λαίμαργα, ηδονικά χείλη και κλειτορίδα, η γλώσσα μου χώνεται στη καυτή σχισμή σου.
Θέλω να μείνω εκεί.


Ο πούτσος μου απαιτεί απεγνωσμένα τα χάδια σου, τα χείλη σου ίσως, αν μπορείς από τη κάβλα.
Δεν επιμένω όμως σ αυτό.
Θα έρθει η ώρα που θα με πάρεις ολόκληρο στο στόμα σου και τα χείλη σου θα κλείσουν γύρω του, με τη γλώσσα σου να κάνει κύκλους στο διογκωμένο μοβ κεφάλι μου.
Για την ώρα, αφοσιώνομαι στη λατρεία του ιερού μουνιού σου, με όλο το είναι μου.
Χώνω ένα δάχτυλο και το κουνάω κυκλικά και παλινδρομικά, μη σταματώντας να σε γλείφω, να σε ρουφάω και να σε φιλάω.
Σπαρταράς.
Μου πιάνεις τα μακριά μου μαλλιά και πιέζεις το πρόσωπο μου πάνω του.
Χύνεις για πρώτη φορά, μέσα σχεδόν στο στόμα μου.
Κάνω ελάχιστα πίσω,να θαυμάσω και να σ αφήσω να τελειώσεις, πριν σε πιω.
Ξέπνοη σχεδόν, μου ζητάς να μπω μέσα σου.
Θέλω κι εγώ πολύ να σε γαμήσω δυνατά και για ώρα.
Ακόμα κι όταν χύσω, να συνεχίσω να σε γαμάω.
Καρφώνομαι σταθερά μέσα σου, με κάθε ώθηση, περισσότερο, πιο βαθιά, στον στενό υγρό κόλπο σου.
Τί υπέροχη αίσθηση!
Η βάση του πούτσου μου τρίβεται επίμονα και ρυθμικά στην κλειτορίδα σου και τ΄αρχίδια μου κοπανάνε το ίδιο ρυθμικά με έναν επαναλαμβανόμενο ήχο τα μουνόχειλα σου και την ένωση του εσωτερικού των μηρών με τους γλουτούς σου.
Ρουφάω και πιπιλάω εναλλάξ τις ρώγες σου παίζοντας και πιέζοντας με τη γλώσσα μου τις άκρες τους. Ορθώνεται ο κορμός μου στην επόμενη ώθηση προς τα έγκατα σου και σου ανοίγω διάπλατα τα μακριά σου πόδια, λυγίζοντας σου τα γόνατα. Φιλάω το εσωτερικό των μηρών και γλείφω πίσω από τα γόνατα.
Συνεχίζω να σε γαμάω, ρυθμικά. Πότε αργά, βγάζοντας τον πούτσο μου από το μουνί σου μέχρι το πουτσοκέφαλο να τριφτεί στα εσώτερα ροζ χειλάκια σου και να ξαναμπεί πόντο πόντο, πότε γρήγορα, σαν έμβολο μηχανής. Κι όσο πιο γρήγορα μπαινοβγαίνω, τόσο περισσότερο λιπαίνεις το σκληρό μου έμβολο με τα μεθυστικά υγρά σου.
Δεν αντέχω άλλο στον πειρασμό.
Βγαίνω για λίγα δευτερόλεπτα, ίσα για να τα γευτώ κατευθείαν από την πηγή σου.
Φέρνω ξανά τον παλλόμενο υγρό από σένα πούτσο μου, στο πρόσωπο σου.
Τον αγκαλιάζουν τα χείλη σου και κυκλώνει η γλώσσα σου το κεφάλι. Με βάζεις στο στόμα σου με μία αργή μακρόσυρτη κίνηση, όλον. Ρουφάς και γλείφεις, μέχρι να χάσω τον κόσμο.
Βγαίνω από το υπέροχο στόμα σου, πέφτω ανάσκελα και σε τραβάω πάνω μου.
Καβάλησε με!
Το κάνεις με βαριά κοφτή ανάσα και μάτια θολά.
Όπως με βάζεις μέσα σου, μένουμε για λίγα δευτερόλεπτα ακίνητοι.
Τρέμουμε κι οι δυό από την κοινή κάβλα.
Θέλω να χύσεις πάνω στον πούτσο μου καθώς αδειάζω το σπέρμα μου μέσα σου.
Σε γαμάω!
Με γαμάς...

Σπρώχνεις προς τα κάτω, καρφώνεσαι πάνω μου, όπως τινάζομαι προς τα πάνω.
Και γίνονται ήχοι δυνατοί, βογκητά μακρόσυρτα, λαχανιαστά, τα καυτά υγρά μας που σμίγουν σ ένα.
Αγκαλιαζόμαστε σφιχτά.
Ρουφάμε ο ένας του άλλου την ανάσα.

"Σ αγαπώ..."
-Σ αγαπώ...

"Όσο υπάρχουμε."
-Μέχρι να λείψει η ανάσα.



Μανόλης Κωνσταντάκης Tid Tripper


0 Kommentare:

Δημοσίευση σχολίου