26/3/21

Posted by Μανόλης Κωνσταντάκης Tid Tripper On 26.3.21

 


Το βλέμμα σου μεταξωτό
Στο γέλιο σου ηλιαχτίδα
Και στο γλυκό σου το φιλί
Την Άνοιξη όλη ήβρα

Ποτέ μη πάψεις μάτια μου
τσ´ αγάπης το τραγούδι
Να μου χαρίζεις τις νυχτιές
του κόρφου σου λουλούδι

Δεν θα σου πω το «σ´ αγαπώ»
Αν πρώτα δεν στο δείξω
Είναι τα λόγια μαχαιριές
Σαν απερίσκεπτα τα λες
Γιά τα σκορπάς στον ανεμο
Γιά τα γυρεύεις πίσω

Δαμασκηνό λεπίδι μου ασημοκαπνισμένο
Σύρε απ´ το θηκάρι σου το χρυσοφιλντισένιο
Χάραξε ´πα´ στο στήθος μου άλικο τ‘ όνομα της
Για να χτυπάει η καρδιά μ‘ μαζί με τη δικιά της

Γείρε κοιμήσου όμορφη μ´
Μες τη ζεστή μ´ αγκάλη
Σώπα μη κλαίς και μη μου λες
Η στράτα πού θα βγάλει

Ποτέ μη πάψεις μάτια μου
τσ´ αγάπης το τραγούδι
Να μου χαρίζεις τις νυχτιές
του κόρφου σου λουλούδι


Μανόλης Κωνσταντάκης Tid Tripper



0 Kommentare:

Δημοσίευση σχολίου