19/9/20

Posted by Μανόλης Κωνσταντάκης Tid Tripper On 19.9.20


*Συμφωνώ στο ότι διαφωνούμε, διαφωνώ στο να συμφωνήσουμε.

*Καλύτερο άθλημα και γυμναστική από το σεξ, δεν υπάρχει. Το πρόβλημα είναι ότι για να δεις βελτίωση στη φυσική σου κατάσταση, χρειάζεται παρτενέρ. Γι αυτό και πολλοί μένουν στο ρόλο του φιλάθλου, που παρακολουθεί αγώνες στη τηλεόραση.


*Τρεις ανθρώπους ευχαριστώ για το εύ ζειν. Τη μάνα μου και τον πατέρα μου που με γέννησαν με μεγάλα αρχίδια και τον τύπο που εφηύρε την ανεξίτηλη μελάνη.


*Ό,τι μου πούνε το πιστεύω και το λέω σ´ όσους μου λένε διάφορα. Δεν χαλάω χατίρια εγώ, για να μπει ο άλλος σε τόσο κόπο να μου πει κάτι, σημαίνει ότι το θέλει πολύ να τον πιστέψω. Μόνο καλαισθησία στα ψέματα να υπάρχει. Αν θέλετε να πείτε ένα σωστό και καλαίσθητο ψέμα, ντύστε το με όμορφες αλήθειες. Είπαμε, δεν χαλάω χατίρια εγώ, ούτε και χαλιέμαι.

(Προσοχή στις λεπτομέρειες μόνο.)


*Το κέρατο, το χρήμα και ο μπάφος, πρέπει να γυρίζουν.


*Το σεξ εντός γάμου, για μένα και για πολλούς ανθρώπους, είναι σαν την παγκόσμια ειρήνη. Το ευχόμαστε συχνά αλλά σπανίως συμβαίνει.


*Οι φιδέδες είναι τα φύλλα καταΐφι που εξέπεσαν και δεν έφτασαν στη θέωση.

(Βαθύ θεολογικό αυτό)

0 Kommentare:

Δημοσίευση σχολίου